۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

عملیات جابجایی شبکه توسط شرکت گاز استان در کمتر از نیم ساعت تعجب و تحسین حاضران را بر انگیخت

کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در کمتر از نیم ساعت عملیات جابجایی شبکه 250 پوندی  و 60 پوندی در محل طرح احداث روگذر تقاطع خطیب را به اتمام رساندند.
    
عصر امروز با قطع گاز محله خطیب شهر تبریز حدود 30الی 40نفر ازاهالی نزدیک به طرح احداث زیر گذر خطیب به دامپزشکی در این محل حاضر شده و نسبت به زمان قطع گاز به مسئولین حاضر اعتراض کردند و اعلام نمودند در این فصل سرما حالا ما شب را چگونه سپری کنیم. طولی نکشید که اهالی با دیدن سرعت عمل کارکنان شرکت گاز سکوت کرده و فقط نظاره گر این عملیات شدند و بعد از پایان موفقیت آمیز این انتقال و برقراری دوباره  جریان گاز در کمتر از نیم ساعت کارکنان شرکت گاز را تشویق و با دعای خیر آنها را بدرقه کردند.
به گفته مسئولین حاضر در این عملیات معمولا این گونه جابجایی شبکه بعد از آماده سازی مسیر لوله جدید توسط پیمانکار پروژه بیش از چند روز به طول می انجامد و قطعی گاز آن نیز بیش از 24 ساعت است ولی این عملیات  با متمرکز کردن تمامی امکانات و گروه های اجرایی از جمله  نیرو های امداد و بهره برداری اداره گاز شهرستان تبریز و با کمترین هزینه و زمان به اتمام رسید.  

گفتنی است پل روگذر خطیب بیست و دومین پل روگذرو زیرگذری است که در تبریز احداث می شود و عمليات اجرايي این روگذر از آبان ماه شروع شده است.

هیچ نظری موجود نیست: