۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

فروش کم نان ، نانوایان را به فرمانداری کشاند

لیلا آقاجانی


دیروز نانوایان تبریزی با تجمع در فرمانداری اعتراض خود را نسبت به گران شدن آرد اعلام کردند
محمد .ع یکی از ناتوایان آزاد پز  شهر تبریز با اعلام افزایش قیمت آرد گفت : دولت از ما انتظار دارد که با کیفیت ترین نان را در اختیار مردم بگذاریم . در حالی که آرد توزیع شده ، بی کیفیت می باشد.
وی در ادامه گفت : ما با حذف سهمیه آرد مخالف نیستیم اما باید در نظر داشت که افزایش قیمت آرد برخی معضلاتی را به میان آورده است که ما مجبورشدیم  به فرمانداری پناه آوریم .
محمد اظهار داشت: قبل از طرح هدفمند سازی یارانه ها ، علاوه بر دادن پول قبض برق ، گاز ، آب و کارگر ، 18 هزار تومان در آمد روزانه ما بود که اکنون با کم کردن پول قبوض ، شش هزار تومان برای من و کارگرانم باقی می ماند.
یوسف . م در ادامه سخنان محمد افزود: با این وضعیتی که پیش می رود ما ناچاریم کارگران را اخراج کنیم که این عامل در کیفیت نان تاثیر گذار خواهد بود.
یوسف بیان کرد تا کنون چندین بار به فرمانداری و استانداری مراجعه کرده ایم اما برچسب دزد بر ما زده شده است .
وی در ادامه گفت : نانوایانی که با هزاران زحمت جلوی آتش تنور به مردم خدمت می کنند حالا در نظر برخی مسئولین دزدی بیش نیستند.  
یکی از مسئولین که دوست نداشت اسمش فاش شود هدف از تجمع نانوایان را گران شدن نان و عدم حذف سهمیه نان دانست و گفت : حق مردم است که با کیفیت ترین نان را مصرف کنند .
وی افزود : 30 سال ،عده ای از نانوایان آرد را به قیمت آزاد  به فروش رسانیده اند اما اکنون عدم فروش آرد  نانوایان را به این مکان جمع کرده است .
این مسئول گفت : با این که خواسته های اینان غیر مقبول است با این وجود 6 نفر به نمایندگی از نانوایان ،جلسه ای را با رئیس غلات جهت بررسی مشکلات تشکیل خواهند داد

هیچ نظری موجود نیست: