۱۳۸۹ دی ۱۸, شنبه

حضور مديران آذربايجان شرقي در ميتينگ تبليغاتي قاليباف در تهران !

جمعي از مديران استان آذربايجان شرقي اواخر هفته پيش با سفر دسته جمعي به تهران در جلسه انتخاباتي مقدماتي شهردار تهران شركت كردند!
در اين برنامه كه به بهانه كارگاه آموزشي مديران شهري استان آذربايجان شرقي در تهران! با حضور 80 نفر از اعضاي شوراهاي اسلامي شهرها، شهرداران آذربايجان شرقي و اعضا و مشاروران شوراي اسلامي استان به مدت دو روز به ميزباني شهرداري تهران برگزار شد، قاليباف محور اصلي سخنان خود را در نقد دولت احمدي ن‍ژاد قرار داد تا بدين طريق يكي از مشكلات بزرگ! مديران شهري استان را رفع و آنها را نسبت به خطرات مديريت احمدي نژاد آگاه سازد!
وي در اين كارگاه آموزشي شهري! با  انتقاد از مديريت دولت گفت: "در حال حاضر كشور به صورت خطي اداره مي‌شود در حالي كه بايد به صورت افقي مديريت شود." 
وي در پايان با اشاره تعمدي به وجود برخي شايعه‌ها در خصوص انگيزه فعاليت براي انتخابات آتي رئيس جمهوري از سوي شهردار تهران و بدون تكذيب اين شايعات اظهار داشت: محال است به خاطر پست و مقام كاري كرده باشم ولي با اين وجود رقابت در كار بسيار نيك و پسنديده است! اي كاش تمام رقبا با كارها و اقدامات خود رقابت داشته باشند.
حضور در مجموعه برج ميلاد، پارك گفت‌‌وگو و دره فرحزاد و چند بازديد عمراني از جمله برنامه‌هاي اين دوره آموزشي! بود. 
 "ما می توانیم " فاتحه مدیریت شهروندی را می خواند!
گفتني است شهردار تبريز كه سرپرستي و هماهنگي اين برنامه را به عهده داشت، يك روز قبل از اين سفر، و در پوشش برگزاري اجلاس روساي كميسيون هاي فرهنگي و اجتماعي شوراهاي اسلامي كلانشهرهاي كشور و جهت روشن كردن مديران استاني حاظر در نشست و توجيه مقدماتي آنها براي درك قاليباف! در اظهاراتي سياسي گفته بود: با شعار "ما می توانیم " باید فاتحه مدیریت شهروندی را خواند!
 علیرضا نوین افزود: جمله " ما می توانیم " تنها برای توسعه و عمران شهری کافی نیست چرا که باید خود مردم نیز در کارهای عمرانی فعالیت کنند.
برنامه پنجم توسعه، فاتحه مدیریت واحد شهری را خوانده است!
وي همچنين در بخش ديگري از اجراي پازل قاليبافانه جبهه گيري عليه دولت، گفته بود: متاسفانه در برنامه پنجم توسعه کشور جمله واره «دولت مجاز است» به حدی تکرار شده است که با این حساب باید فاتحه مدیریت واحدشهری را خواند.
طلایی در تبریز !
گفتني است اجلاس ايضايي روساي كميسيون هاي فرهنگي و اجتماعي شوراهاي اسلامي كلانشهرهاي كشور كه برنامه آن در شهرداري تهران و در اصل، در راستاي تحركات انتخاباتي قاليباف و يارگيري در استانها تنظيم شده بود، با حضور و نظارت مستقيم مرتضي طلايي از ياران نزديك قاليباف و عضو شوراي شهر تهران، در تبريز برگزار گرديد و بلافاصله نيز جهت تكميل آموزشهاي خاص مدنظر به تهران و محضر شهردار بلند پرواز تهران "دكتر خلبان قاليباف" هدايت شدند! 
** لازم به ذكر مي باشد كه در قطعه ديگري از اين پازل سياسي انتخاباتي، شهردار تبريز  از چند ماه پيش استارت فعاليتهاي انتخاباتي براي مجلس نهم را زده و حتي اقدام به تهيه ليست ائتلافي همسو با قاليباف در تبريز نموده و برخي اقدامات مقدماتي لازم را نيز نهايي كرده است.
منبع:سهند نیوز

هیچ نظری موجود نیست: