۱۳۸۹ آبان ۲۲, شنبه

مسعود پزشکیان: من عضو فراکسیون اقلیت نیستم


وزیر بهداشت دوران اصلاحات و نماینده مردم تبریز
در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سئوال که شما اصولگرا هستید یا
اصلاح‌طلب، اظهار داشت: عرض کردم نماینده مستقل هستم، مستقل فکر کردم و
اندیشیدم.

شبکه ایران: مسعود پزشکیان وزیر
بهداشت دوران اصلاحات و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت‌گویی
را با روزنامه اصلاح‌طلب شرق انجام داده است که در ضمیمه امروز این
روزنامه به چاپ رسیده است.

پزشکیان در پاسخ به
سئوالی مبنی بر اینکه فراکسیون اصلاح‌طلب چقدر به فکر اصلاح مشکلات ایجاد
شده بوده است و چرا این اصلاحات نمود واقعی نداشته است، گفت: من زیاد در
جناح‌ها فعال نبوده‌ام و آدم مستقلی هستم؛ این را از سخنگوی فراکسیون
بپرسید.

وزیر بهداشت دوران اصلاحات در پاسخ به این
سئوال که مستقل به چه معناست، به هر حال شما اصولگرا هستید یا اصلاح‌طلب،
اظهار داشت: عرض کردم نماینده مستقل هستم، مستقل فکر کردم و اندیشیدم و
براساس همین فکرهایی که دارم عمل کرده‌ام؛ چه با اصلاح‌طلب چه با اصولگرا.

من قطعا به اصول پایبند هستم

وی
در ادامه افزود: فکر نمی‌کنم بنده اصولگرا نباشم، قطعاً به اصولی پایبندم و
معتقدم و زندگی می‌کنم؛ مگر می‌شود آدم زندگی کند و به اصولی پایبند
نباشد.

در ادامه این مصاحبه، نماینده مردم تبریز در
مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه پس تحت چه طیفی در انتخابات وارد مجلس
شده‌اید، گفت: در تبریز نه گروه اصلاح‌طلب اسم من را دارد نه اصولگرا البته
در تهران اسم من را در لیست اصولگراها اعلام کرده بودند اما من مستقل
هستم.

وی در ادامه اظهار داشت: در مجلس هم همین‌طور
سعی کردم مستقل باشم و بر اساس آنچه به حق معتقدم و می‌توانم ببینم و باور
کنم و حرکت کنم نه براساس نگاهی چون در این دسته است، پس حق با این است.

کنایه جالب پزشکیان به روزنامه شرق

پزشکیان
در پاسخ به این سئوال که سابقه حضور شما در دوران اصلاحات و عنوان وزیر
دولت اصلاحات انتساب شما به اصلاح‌طلبان را بیشتر کرده، اظهار داشت:
می‌نویسند دیگر، چه کار کنم، صد بار گفته‌ام که من اصولگرای اصلاح‌طلب هستم
و خودم را اصلاح‌طلب صرف نمی‌دانم. بنده به اصولی معتقدم و سعی کرده‌ام
همیشه اصلاح‌طلب باشم.

نماینده مردم تبریز در مجلس
شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه در انتخابات دبیرکلی فراکسون
اقلیت نبوده، اظهار داشت: شرکت بنده در جلسات فراکسیون‌ها نیز بستگی به نوع
جلسات دارد.

این اظهارات وزیر بهداشت دوران
اصلاحات باعث شد تا خبرنگار روزنامه شرق از وی سئوال کند که آقای دکتر نکند
قهر کرده‌اید، که وی در پاسخ گفت: نمی‌دانم، این هم لغتی است که شما
می‌گویید. آدم‌ها یکسری خودشان برای خودشان حرف در می‌آورند و یکسری هم....

پزشکیان در ادامه اظهار داشت: بنده نظر خاصی ندارم و همان‌طور که گفتم مستقلم و با مجموعه کار می‌کنم.

"

هیچ نظری موجود نیست: