۱۳۸۹ دی ۶, دوشنبه

مديرعامل شركت گاز آذربايجان شرقي خبر داد: مصرف روزانه 24 ميليون مترمكعب گاز در آذربايجان شرقي

مديرعامل شركت گاز آذربايجان شرقي خبر داد: مصرف روزانه 24 ميليون مترمكعب گاز در آذربايجان شرقي
خبرگزاري فارس: مدير‌عامل شركت گاز آذربايجان شرقي، مصرف متوسط روزانه استان را 24 ميليون مترمكعب اعلام كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سپاه عاشورا، ولي‌الله ديني امروز در همايش بصيرت و هدفمندي يارانه‌ها گفت: هر چقدر اين مصرف در بخش خانگي مديريت شود، صرف توليد، توسعه صنعت و ايجاد فرصت‌هاي اقتصادي مطمئن، كسب درآمد و سرمايه‌هاي مالي براي استان خواهد شد.
وي با تقدير از همراهي مردم آذربايجان شرقي در صرفه‌جويي بهينه منابع انرژي گفت: مديريت صحيح منابع و انرژي باعث ايجاد ذخيره ارزي، ارزش افزوده و در نهايت فرآيند اشتغال، عمران و آباداني كشور مي‌شود.
ديني افزود: دنيا امروز دنياي مديريت منابع و عدم وابستگي به ساير ملت‌ها و دولت‌هاست و اگر بخواهيم حرفي براي گفتن در باب استقلال داشته باشيم بايد با همراهي دولت خدمتگزار و صرفه‌جويي در منابع با‌ارزش كشورمان گام در دنياي نوين بگذاريم كه جايگاه ايران اسلامي در آن جايگاه خودكفايي، استقلال و عزت است.
مديرعامل شركت گاز استان آذربايجان شرقي با بيان اين مطلب كه عده‌اي با طرح مسائل واهي در‌صدد خدشه‌دار كردن زحمات دولت و مردم هستند، گفت: مردم ولايتمدار، فهيم و شجاع كشورمان دولت را در اين طرح بزرگ ياري كرده و با عنايت خداوند متعال بصيرت و قانونمندي خود را به دشمنان اثبات خواهند كرد.
ديني از طبقه‌بندي پنچ‌گانه انواع اقليم آب و هوايي شهرستان‌ها در هر استان طبق گزارش پژوهشكده هواشناسي خبر داد.
وي در ادامه تصريح كرد: در تقسيم‌يندي جديد، هر خانواري كه بتواند شيوه صحيح استفاده از وسايل گازسوز و نحوه صحيح صرفه‌جويي را اتخاذ كند نيز مي‌تواند گاز‌بهاي مصرفي را مديريت كند.

هیچ نظری موجود نیست: