۱۳۸۹ آذر ۳۰, سه‌شنبه

اختصاصی: قیمت های جدید نان در تبریز اعلام شد

نصر نیوز: فرماندار تبریز گفت: قیمت های جدید نان در تبریز اعلام و از اول دی ماه در تبریز اجرایی خواهدشد.

به گزارش نصر نیوز از تبریز، محمودچمنی امشب در جلسه تعیین نرخ نان شهرستان تبریز قیمت های جدید انواع نان را در شهرستان تبریز اعلام کرد.
فرماندار تبریز گفت: روند اجرای  طرح افزایش قیمت نان  و بازخوردهای حاصل از اجرای آن به صورت لحظه ای و دقیق رصد خواهدشد تا از اجرای آن  مردم به عنوان مصرف کننده و نانوایان به عنوان عرضه کننده از اجرایی شدن این قیمتها متضررنشوند.
وی گفت: هدفمند سازی تدریجی نرخ نان موجب خواهد شد تا علاه بر نتایح ارزشمندو مثبت در اقتصاد کشور شاهد حاکم شدن بازار رقابتی در عرصه تولید نان خواهیم بود.
فرماندار تبریز یادآور شد: در قیمت های جدید نان لواش سنتی با 170 گرم به 650 ریال و لواش دواربا 170 گرم به 600ریال عرضه خواهد شد.
وی افزود:بربری سنتی نیز در شهرستان تبریز با 500گرم وزن به 1750 ریال و بربری دوار نیز با 600گرم وزن به 1750ریال عرضه میشود.
چمنی قیمتهای جدید در مورد سنگگ سنتی و سنگگ آزادپز را یکسان اعلام کرد و گفت:هر دو نوع سنگگ به قیمت 2750 ریال به فروش خواهد رسید.
وی خاطر نشان کرد:لواش ماشینی خشک به قیمت 4650 ریال به ازای هر کیلو نان عرضه میشود و لواش ماشینی تر نیز به قیمت 3550 ریال برای هر کیلوبه فروش خواهد رسید.
چمنی گفت: قیمت نان سنگگ ماشینی نیز به قیمت هر کیلو 3550 ریال به فروش میرسد.
وی گفت: در اولین روز ا ز آغاز اجرای طرح افزایش قیمت نان گروه های متعددی برای نظارت بر حسن اجرای هدفمندی یارانه نان در تبریز فعالیت خواهند کرد.
فرماندار تبریز تصریح کرد: قیمت های جدید به تصویب کمیته قیمت گذاری استان و شهرستان تبریز رسیده و استاندار آذربایجان شرقی نیز به عنوان رئیس کمیته این قیمتهارا امضا کرده است.

۱ نظر:

بهار تبریز گفت...

با گزارش یک فاجعه
رئیس جان بروز شدیم.