۱۳۸۹ آذر ۲۹, دوشنبه

دهن کجی میوه فروشان تبریز به هدفمند کردن یارانه ها

میوه فروشان سازمان یافته از سوی شهرداری تبریز با استفاده از غفلت مسئولین از برق دزدی استفاده می کنند.
اخبار تبریز- این انشعاب غیر مجاز برق توسط کسبه های بازارچه های میوه فروشی آنقدر آشکار است که رهگذران را به تعجب وا می دارد.این میوه فروشان در طول  روز و شب از لامپ های پرمصرف 500واتی و 1000واتی و گاه  برای گرم کردن خود  از برق استفاده می کنند.گویا اینها نمی دانند  این عمل جزء اعمال مجرمانه به حساب می آید.
به نظر می رسد با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها باید نظارت و کنترل جدی در این زمینه از سوی شرکت توزیع برق و دیگر مراجع ذیصلاح صورت گیرد.



۱ نظر:

mohammad hossein emamparast گفت...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.